Вивчення та аналіз

Вивчення та аналіз навчально – виховного процесу в школі

 у 2012-2013р.

  1. Організація взаємовідвідування уроків, вдосконалити форми контролю з боку керівництва школи, добиватися підвищення результативності в роботі педкадрів.
  2. Розповсюджувати досвід роботи таких педагогів як:

Пішковцій А.К.- вчителя німецької мови та вихователя – методиста Марусинець І.Я.

  1. Забезпечити та дати кваліфіковану допомогу молодим педагогам: Віллашек Е.Т.,Фелдеші Е., Кічка Г.Д., Мец Г.М,
  2. Вивчити стан викладання таких предметів:

–         Українська мова та література ( 5- 11 кл)- І сем.

–         Математика – І сем.

–         Інформатика – ІІ сем.

–         Музика, обр.мист. – ІІсем.

–         Фіз. вих – на протязі року

  1. Проведення в системі моніторингу  якості освіти учнів їхніх навчальних досягнень:

–         зрізові контрольні роботи з основних дисциплін у 2-4 класах

( грудень-квітень, травень 2013)

–         проведення зрізових контрольних робіт з української мови,математики

–         перевірка підготовленості 9, 11 класів до ДПА шляхом зрізових контрольних робіт ( березень 2013 р.)

–         фронтальний контроль учнів 7 – их, 8- их класів

–         порівнюючий аналіз знань учнів 5- их, 10-их класів

  1. Провести методичні тижні:

–         декада початківців ( грудень2012 р.)

–         тиждень мистецтва ( листопад 2012 р.)

–         тиждень  української поезії ( березень2013р)

–         тиждень хімії ( квітень 2013 р.)

–         тиждень здорового способу життя ( ОБЖ, фіз. вих., травень 2013р.)

–         тиждень правової освіти ( листопад 2012)

  1. Працювати над проблемним питанням:

« Підвищення ефективності навчально- виховного процесу на основі створення діючої системи науково- методичної самоосвіти педагогічних кадрів навчального закладу»