Вивчення та аналіз навчально – виховного процесу в школі
у 2012-2013р.
- Організація взаємовідвідування уроків, вдосконалити форми контролю з боку керівництва школи, добиватися підвищення результативності в роботі педкадрів.
- Розповсюджувати досвід роботи таких педагогів як:
Пішковцій А.К.- вчителя німецької мови та вихователя – методиста Марусинець І.Я.
- Забезпечити та дати кваліфіковану допомогу молодим педагогам: Віллашек Е.Т.,Фелдеші Е., Кічка Г.Д., Мец Г.М,
- Вивчити стан викладання таких предметів:
– Українська мова та література ( 5- 11 кл)- І сем.
– Математика – І сем.
– Інформатика – ІІ сем.
– Музика, обр.мист. – ІІсем.
– Фіз. вих – на протязі року
- Проведення в системі моніторингу якості освіти учнів їхніх навчальних досягнень:
– зрізові контрольні роботи з основних дисциплін у 2-4 класах
( грудень-квітень, травень 2013)
– проведення зрізових контрольних робіт з української мови,математики
– перевірка підготовленості 9, 11 класів до ДПА шляхом зрізових контрольних робіт ( березень 2013 р.)
– фронтальний контроль учнів 7 – их, 8- их класів
– порівнюючий аналіз знань учнів 5- их, 10-их класів
- Провести методичні тижні:
– декада початківців ( грудень2012 р.)
– тиждень мистецтва ( листопад 2012 р.)
– тиждень української поезії ( березень2013р)
– тиждень хімії ( квітень 2013 р.)
– тиждень здорового способу життя ( ОБЖ, фіз. вих., травень 2013р.)
– тиждень правової освіти ( листопад 2012)
- Працювати над проблемним питанням:
« Підвищення ефективності навчально- виховного процесу на основі створення діючої системи науково- методичної самоосвіти педагогічних кадрів навчального закладу»